Six Senses Kaplankaya, Turcia – redefinirea motivului de a călători

Când am auzit de un nou resort Six Senses lângă Bodrum (Turcia), mi-a fost greu să nu ridic o sprânceană a neîncredere. Mai multe argumente mi s-au aglomerat simultan în minte și ceva nu-mi dădea la socoteală.
Adică cum să deschizi un hotel Six Senses cu peste 100 de camere, și mai mult decât atât, să-l deschizi în Bodrum, când Six Senses este cunoscut mai degrabă pentru conceptul de câteva bungalow-uri intime, presărate în locuri retrase, în destinații exotice?
Și ce să caut eu în Turcia, pe Rivieră, când acea Turcie însemna pentru mine all inclusive, parcuri de distracție colorate și agitația specifică? Citeste mai mult →

Vacanța în Bahamas. Opțiuni de cazare testate.

Cea mai frecventă greșeală pe care cineva o face este să creadă că Bahamas  înseamnă Nassau, capitala insulelor și locul în care ajung cei mai mulți dintre turiști, mai ales cei de pe vasele de croazieră.
Bahamas este de fapt un arhipelag format din peste 700 de insule și insulițe. Dintre ele, doar câteva sunt locuite. 16 sau 17.
Cea mai dens populată este insula New Providence, unde se află capitala Nassau și Paradise Island (260,000 rezidenți, aprox. 2/3 din totalul populației), care sunt legate între ele prin două poduri. Timp de o săptămână am avut șansa să stăm și să vedem mai multe tipologii de cazări, pentru a putea povesti din proprie experiență. Citeste mai mult →

Cum să alegi hotelul Labranda potrivit, în Gran Canaria

În fiecare destinaţie în care ajungem, ne propunem să testăm câteva locuri de cazare, de la resorturi de lux la hoteluri, vile sau case rurale şi să împărtăşim cu voi experienţa avută şi informaţiile adunate.

Prima dată m-am întâlnit cu numele Labranda la începutul acestui an, după care am început să îl văd peste tot, inclusiv la Târgul de Turism de la Berlin. Acolo, tocmai ce era anunţată deschiderea a trei noi hoteluri sub acest brand.

Iniţial, numele mi-a rămas în minte datorită rezonanţei puternice – Labranda – şi a unui iz de familiaritate pe care mi l-am explicat mai târziu. Apoi, când am văzut ce prezenţa puternică are în Insulele Canare, destinaţia către care avem deja bagajele făcute, n-am mai stat pe gânduri şi am mers să vedem despre ce este vorba.

Citeste mai mult →

Mauritius sau zile pline pana la refuz

In Mauritius se spune ca este imposibil sa te ratacesti.
Insula este mica, toata lumea stie tot si in plus, cat de complicat poate fi sa ajungi de la plajele din nord in laguna albastra de pe vest?
Cu harta in mana am constatat ca unele drumuri fie nu sunt figurate, fie sunt in plus. Am trecut prin sate cu nume care de care mai simpatice („le village d’enthousiasme”) si ne-am pierdut pe stradutele din Rose Hill pana cand s-a terminat drumul asfaltat.

Hoteluri in Sri Lanka – optiuni de cazare

1. CINNAMON LAKESIDE, COLOMBO

Il recomandam cu putere si maxima incredere (sunt un lant, au mai multe hoteluri in Sri Lanka), pentru ca este de top. Mai mult, vor sa il faca si mai si, o parte a hotelului intrand intr-un proces de redecorare anul acesta. Cinnamon detine titulatura de “Sri Lanka’s Leading Business Hotel 2014″.
E un loc care ne-a impresionat placut incepand cu sari-urile doamnelor de la receptie, continuand cu eleganta si contemporaneitatea elementelor de decor si cu diversitatea spatiilor.

Hoteluri in Tamil Nadu

Se spune ca in India ai doar doua optiuni: fie te cazezi la un hotel bun (adica 4-5 stele), recomandat de tour-operatori sau agentii de turism, fie esti tolerant cu ce gasesti, nu te temi de „colegi” de camera si folosesti prosopul adus de acasa.

Mai jos, am facut o scurta prezentare a hotelurilor in care am stat si ale caror servicii le-am testat.

Sunt diferite, trebuie sa stiti ca in unele orase pur si simplu agentia de turism nu are prea multe optiuni sa va recomande si aleg ce este mai bun din ce exista, dar in altele hotelurile sunt absolut de top!

Ceea ce au in comun, indiferent de anul inaugurarii, stilul sau confortul camerei sunt serviciile si felul in care angajatii se comporta cu oaspetii. Cu o singura exceptie care vreau sa cred ca a fost de la bariera de limbaj si pana la urma s-a rezolvat, nu a existat sa nu se poata ceva, iar noi avem cereri speciale dat fiind ca suntem pe drum tot timpul.

Peste tot am primit mai mult decat ne asteptam si avut senzatia ca este suficient numai sa gandim ca vrem ceva si sa prindem privirea unui angajat pentru ca ajutorul sa vina prompt si cu zambetul pe buze. Indienii cu care am interactionat in aceste hoteluri au serviciile de calitate superioara in sange si o amabilitate nativa. Citeste mai mult →

Puri Dajuma Cottages intre apus de soare si luna plina

In Sunny Bali, cum i se spune acestei insule picurate intre Oceanul Indian si Marea Flores, sunt mii de resort-uri turistice ce isi ascut atuurile si isi arunca arunca ofertele in sistemele de rezervari din lumea intreaga.
Competitia este cu atat mai inversunata in sud, in zona Denpasar, unde fiecare centimetru patrat este o afacere orientata mai mult sau mai putin catre turisti.
Cu aceasta experienta si cu aceste ganduri in minte, am debarcat din insula vecina, Java, in portul Gilimanuk, din vestul Bali-ului.
Vrem sa vedem cum este viata in coltul opus al Denpasarului.
Prima oprire, o locatie care nici nu apare pe Google Maps – Melaya – un sat de pescari pentru care fiecare turist este o ocazie unica de socializare. Dupa cateva zile in care ne-am bucurat de viata tihnita, simpla, alaturi de ei, si am fost invitati atat sa predam engleza in unicul loc public de mancare cat si sa asistam la o ceremonie de inmormantare, ne gandeam cam cum o sa facem saltul catre urmatorul nostru obiectiv din itinerariu: Puri Dajuma Cottages, in Pekutatan. Citeste mai mult →

AbonareVrei să primești pe email articole despre destinațiile în care ajungem?